Re: połączenie przez USB

Autor: aladin07 <aladin07_at_go2.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 07:56:56 MET DST

> dlaczego zaraz za glupa?? mam na mysli tylko to, ze stosujac medium
> na USB zamiast wkladania karty sieciowej musisz od strony systemu
> operacyjnego wykonac dokladnie takie samo zamieszanie jakbys wsadzil
> sieciowke np. na PCI; a do tego ingerujesz w dzialajacy system i nie
> wiesz jaka bedzie jego reakcja; mozliwe, ze w tym kompie juz cos jest
> "nie tak" i robiac jakas ingerencje mozesz go calego posypac; zdarza
> sie;

no dobra rozumiem juz Twoje intencje :)
ale np. jak ktos ( tego nie wiem ) ma plombe gwarancyjna na swoim desktopie
to mu sieciowki nie wloze, a poza tym musialbym ( patrzac na gabaryty )
wozic ze soba
jakas sieciowke, kabel sieciowy i jeszcze srobowkret, a moze sie jeszcze
okazac
ze ten ktos nie ma wolnego PCI, albo jak u jeszcze kogos innego zastane
starszego laptopa bez wifi to usb bedzie jedynym wyjsciem
takze nadal draze temat usb :)
pozdr