Re: połączenie przez USB

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 01:49:48 MET DST

aladin07 wrote:

> ale coz,
>
> widzisz probuje sie dowiedziec szczegolow a od razu podejrzewasz mnie za
> glupa.

dlaczego zaraz za glupa?? mam na mysli tylko to, ze stosujac medium
na USB zamiast wkladania karty sieciowej musisz od strony systemu
operacyjnego wykonac dokladnie takie samo zamieszanie jakbys wsadzil
sieciowke np. na PCI; a do tego ingerujesz w dzialajacy system i nie
wiesz jaka bedzie jego reakcja; mozliwe, ze w tym kompie juz cos jest
"nie tak" i robiac jakas ingerencje mozesz go calego posypac; zdarza
sie;

adas;