Re: Notebooki firmy Asus - co sądzicie?

Autor: Marcin Albecki <morales_at_spamerzy.wynocha.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 07:56:08 MET DST

Un dia un hombre llamado artur tenia una idea:
> Wyglad maja calkiem ladny, ale czy sa wytrzymale, trwale i wydajne?
>
> Czekam na opinie uzytkownikow notebookow tej marki.
>
> Pozdrawiam,
> artur

ASUS L3400H + Linux.
Miałem lekki problem z acpi, kernel 2.6.8 miał buga, który
zawieszał system. Już poprawione i teraz wszystko jest OK. Trochę
ciężki. Bateria wytrzymuje niecałe 2 godzinki. Od momentu poprawki acpi
wszystko jest w jak najlepszym porządku.

Morales

--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales      GG 551597       UIN 99410269