Re: Serwer do firmy

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 01:25:51 MET DST

zz wrote:

> Cześć. Jestem zielony w rozwiązaniach sprzętowych a potrzebuję zamówić 'coś'
> do firmy, na czym będzie chodziło kilka aplikacji webowych/baza postgreSQL

ktos napisal ten system - zapytaj projektanta,
jakie system ma wymagania sprzetowe;

> itp. Liczba użytkowników - ok. 150, potrzebna duża przestrzeń dyskowa
> (powiedzmy 5 GB/mc). Zacznę od tego, że ma to być w miarę profesjonalny
> sprzęt (odgórnie padło na HP i w tym temacie nie mam wyboru). Czy może mi

wyboraz sobie, ze HP to nie jest jakastam firemka i nie pojdziesz
se do sklepu Vobis i mily Pan Ci nie wyjmie z magazynku takiego
serwera, tylko bedziesz rozmawial z konsultantem firmy HP, ktory
dokladnie opowie Ci, jakie masz opcje; kontaktowales sie z nimi??

> ktoś polecić, naprowadzić na konkretną konfigurację sprzętową? Zastanawiam
> się nad macierzą dyskową. Jak pisałem, nie miałem z tym wcześniej do
> czynienia i moja wiedza opiera się tylko na opisach konkretnych elementów.

jestem ciekaw, jakiego rzedu straty bedzie generowala firma posiadajaca
150 pracownikow korzystajacych z serwera, wobec braku tego serwera?? i
jak wytlumaczysz sie zarzadowi ze swoich dzialan: "pytalem na grupie
dyskusyjnej" ??

adas;