Serwer do firmy

Autor: zz <adres_at_nieznany.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 19:25:38 MET DST

Cześć. Jestem zielony w rozwiązaniach sprzętowych a potrzebuję zamówić 'coś'
do firmy, na czym będzie chodziło kilka aplikacji webowych/baza postgreSQL
itp. Liczba użytkowników - ok. 150, potrzebna duża przestrzeń dyskowa
(powiedzmy 5 GB/mc). Zacznę od tego, że ma to być w miarę profesjonalny
sprzęt (odgórnie padło na HP i w tym temacie nie mam wyboru). Czy może mi
ktoś polecić, naprowadzić na konkretną konfigurację sprzętową? Zastanawiam
się nad macierzą dyskową. Jak pisałem, nie miałem z tym wcześniej do
czynienia i moja wiedza opiera się tylko na opisach konkretnych elementów.
Problem jak to wszystko zebrać do kupy ;) Czy serwer HP ProLiant DL380 G4
SS Base Model to dobry wybór? Jaka macierz do tego?

Co do kosztów - już po samym serwerze widzę, że cena przekracza 20tys zł.
Ale powiedzmy czy znajdę rozsądną konfigurację (z macierzą dyskową) np do
ceny 30 tys zł?

pozdrawiam
zz