Re: połączenie przez USB

Autor: HC <michkor_at_rabbit.if-pan.krakow.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 23:49:40 MET DST

WinXP->WinXP poprzez GeneLink Network Adapter

> a ten Gene link Network adapter to siedzi standardowo w XP? co

Wlasnoreczna instalacja sterownikow (do pobrania ze strony producenta) chyba
ciagle jest dosyc powszechnym sposobem
konfiguracji nowych urzadzen, choc pewnie szybciej byloby gdyby system mial
wlasne.
Kabel testowalem w XP i 2k, bez wspomnianych "problemow" ze sterownikami do
USB.

> a to że standardowo wstawienie internet sharing z karty sieciowej
> z IP z puli 192.168.0.x nie działa sensownie

Dokladnie w tej puli mam konfiguracje, i w moim przypadku to dziala
sensownie co oznacza mozliwosc korzystania z internetu i bezposrednia
wymiane plikow. Tak jak pisalem wyzej udostepnianie sprawdzone pod XP,
mozliwe ze przy 2k pojawiaja sie jakies problemy.

hk