do czego przyrownac pen m 1.6

Autor: aladin07 <aladin07_at_go2.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 23:42:10 MET DST

jak w temacie do jakiego procesora - jego wydajnosci moglbym przyrowanac
mojego laptopa uzywam raczej w innych zastosowaniach niz gry, ale ze jestem
fanem
rajdow samochodowych to lubie tego typu gierki. obecnie jestem na poziomie
colina 2
ze wzg na moj stary desktop ( celeron 667 ) ale chcialbym ugryzc w wolnej
chwili moze
jakis nowszy tytul i jestem ciekaw co bym mogl, ale nie wiem do czego
wydajnoscia
moge porownac moj pentium m 1.6 ( chodzi o porownanie prockow desktopowych
rzecz
jasna :) )
bardzo prosze o pomoc
dzieki