Dziwne resety Presotta, tylko w internecie

Autor: Anka <anna-malikWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 22:50:10 MET DST

Witam serdecznie.

Mam strasznie denerwujący problem, otóż moja nowa zabawka pracuje bardzo
stabilnie na arkuszach kalkulacyjnych, na programach graficznych, na grach
poważnie obciążających procka w długim czasie, na wszystkim... tylko nie na
internecie. Po otworzeniu IE, i kliknięciu na cos na stronie komputer
resetuje się w róznych czasach. Raz ledwo włączony potrafi zresetowac się tuż
po wejściu do internetu i kliknięciu np na www.WP.pl, innym razem dopiero po
półgodzinnym buszowaniu. Nie wiem co go boli, wytrzymuje potężne obciazenia w
grach a resetuje się na internecie.

Skład mieszanki restetującej:
Sytem: XP HOME SP1, teraz już SP2 i dalej resety.
IE: 6.0.2900.2180 (IE 6.0 SP2)

Płyta: Gigabyte GA-8I915G-MF jest to płytka mini atx z grafą na płycie
PROCEK: Pentium 4 Prescott 3,0 GHz na złączu 775
Pamieć: 512 Kingstona (2x256)
Karta graficzna: BRAK (tylko ta na płycie)
Dysk: 160 GB seagate ATA, podłaczony przejściówką do złącza SATA na płycie
Obudowa: Zasilacz 350 Watt MODECOM, plus obudowa przystosowana pod P4
Prescott, ma dodatkow wentylator i jest polecana przez intela.
CD: nagrywarka dvd LG i nagrywarka CD LG, podpiete na taśmie do ATA

Temperatura w obudowie wynosi około 30-35 stopni obudowa ma czujnik),
temperatura procka to około 36-38 stopni (czasem sie resetuje tuz po starcie
wiec chyba to nie temperatura), temperatura dysku około 50 stopni.

Panowie o co chodzi z tymi resetami???
Sprzęt nowy ledwie kupiony a takie niespodzianki. Wszystko jest ok, jeśli nie
wchodzę do internetu. Po wejściu zaczynają sie dziwne resety.

Posiadam firewalla Agnitum Oupoust, antywira Kaspersky Antywirus.
Zero wirusów, a firewall na starym sprzecie (celeron D 2,4 GHz) sprawował sie
bez zastrzeżeń.

Próbowałam już wszystkiego, mam najnowsze aktualizacje systemu i wszystkie
łatki, sprzęt sie nie grzeje, ale po wejściu do neta pada.

Internet podłączony do gniazda katy sieciowej włozonej do PCI. Karta chodzi
bez problemu na innym sprzęcie.

Ktoś cos wie w czym problem? Może pamięć?

Proszę o opinie i pomoc

Pozdrawiam serdecznie

Anna