Re: Dziwne resety Presotta, tylko w internecie

Autor: Anka <anna-malikWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 16:13:34 MET DST

> Chodzi mi o to, że powinien wogóle nie być uruchamiany. Może na czas testów
> kerio zainstalować?

No tak jest. Wogóle go nie włączam i na razie chodzi, ale.... cholerka pracuję
też cały czas na FIREFOXIE i nie wiem co go tak naprawdę resetowało teraz.
Przy okazji, wyłączyłam ten automatyczny restart tak jak mi poleciłeś w
poprzednim poście.

Na razie to wszystko chodzi.
Dlaczego Prescott "nie lubi" OUPOSTA?

Anna