Praca BeQuiet

Autor: Mirage <mirage_at_onet.pl>
Data: Sat 18 Jun 2005 - 11:21:04 MET DST

Witam wszystkich
mam pytanie do użytkowników zailaczy BeQuiet mianowicie problem w tym,że
linia zasilająca 3 dodatkowe wentylatory wychodząca z zasilacza według
instrukcji powinna mieć 12V zmierzyłem miernikiem i co się okazuje ze
wychodzi tylko 5,6 V. Podłączając do niej wentyle AC PRO TC nie ruszają
wogóle. Nie wiem czy tak ma być w tym zasilaczy i właczą się wentylatory
dopiero po osiągnięciu jakiejś temp czy poprostu zasilacz jest wadliwy.
Mam go dopiero od kilku dni co do pracy i trzymania napięć poprostu
rewelacja bardzo cichy al martwi mnie ta linia na wentylatory
prosze o odpowiedź

Pozdrawiam Darek