Re: Jak przywrócić rejestr?

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 19:29:07 MET DST

On Sun, 19 Jun 2005 19:13:19 +0200, Kot wrote:

> i myslalem ze w SIG bedzie cos ciekawego. Jesli juz piszesz NTG to podaj mu
> wlasciwa grupe ale i tak lepiej nic nie odpisywac.

Wiem o tym, tylko zapomniałem :-)

> nie interesuje mnie to ..... i nic nie bede zmienial :-)

A powinno. Jest to swego rodzaju wymóg - niektóre czytniki się gubią gdy
odpisuje się na post bez zdeklarowanego kodowania.

> wyraz "pecet" w nazwie grupy moze byc mylacy dla wielu osob jak widac.
> Dlatego lepiej milczec i nic nie pisac jak sie nie wie jak komus pomoc.

Nie - lepiej zrobić tak jak sugerowałeś na początku - napisać że NTG i
podać właściwą grupę. Jeśli ludzie będą odpowiadać na takie pytania będzie
tu powstawał coraz większy śmietnik.
BTW, chyba zajmę się zmianą nazwy grupy na pl.comp.pecet.hardware. Po 15
lipca (po egzaminach) będzie trochę czasu na to.

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron 1,6@2 GHz FSB200 +512 MB PC3200   |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP DJ5150 |