Re: Jak przywrócić rejestr?

Autor: Kot <bez.reklam_at_garfield21.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 19:13:19 MET DST

> 1. Po cholerę komentujesz mojego SIGa? To grupa sprzętowa i taki SIG
> sprawia, że przy różnorakich pytaniach nie muszę podawać konfiguracji
> kompa. Poza tym nie masz obowiązku czytać mojej sygnatury ani sygnatury
> nikogo innego, właśnie z tego powodu normalne czytniki pokazują go w inny
> sposób (np. literami pochylonymi). I jeszcze jedno - jakoś nikomu innemu
> nie przeszkadzało tu podawanie swojej konfiguracji w SIGu. I na koniec -
> jak widzisz nie za bardzo jest się czym chwalić (no chyba że zasilaczem).

Po to ze znudzilo mi sie czytanie ciagle NTG, a musze takie smieciowe posty
sciagac:-/
i myslalem ze w SIG bedzie cos ciekawego. Jesli juz piszesz NTG to podaj mu
wlasciwa grupe ale i tak lepiej nic nie odpisywac.

> 2. Skonfiguruj sobie czytnik - nie ma deklaracji kodowania, a przy
> cytowaniu użyłeś polskich literek.

nie interesuje mnie to ..... i nic nie bede zmienial :-)

> 3. A co do grupy - czy mylę się? Zdawało mi się, że grupa jest TYLKO o
> sprzęcie...

wyraz "pecet" w nazwie grupy moze byc mylacy dla wielu osob jak widac.
Dlatego lepiej milczec i nic nie pisac jak sie nie wie jak komus pomoc.