Szkodliwosc ekranu?

Autor: Michał B. \(BajT\) <ask_at_ask.me>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 13:56:52 MET DST

Witam!

Moze moje pytanie jest dla Was banalne, ale w koncu nie wiem, czy ekrany
laptopow sa calkowicie bezpieczne dla wzroku?
Chodzi mi przede wszystkim o to, czy nie wysylaja zadnego promieniowania?

A jak wyglada sprawa ze zmeczeniem wzroku?
Obecnie pracuje na zwyklym monitorze odswiezanym 90Hz - a w ekranach
laptopow czestotliwosc jest pewnie mniejsza? (75Hz?)
Chyba, ze nie da sie tego tak bezposrednio porownac z uwagi na odmiennosc
technologii wykonania?

Pozdrawiam i czekam na sensowne odpowiedzi (a moze jakies zrodla w
internecie?)

Michał.