Re: Do tych co posiadaja Radeony !!!

Autor: Jacek <student250_at_spampoczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 13:46:34 MET DST

Użytkownik "EMPI" <empi99@vp.pl> napisał

> Mam juz te najnowsze stery 5.6 i powiem wam ze ja zauwazylem klopoty!
> Restartuje mi sie komputer i wywala jakis blad VPU (podczas grania) Mial
> ktos
> z was juz cos takiego?

Zmieniałem niedawno Win98 na XP Home i zainstalowałem najnowsze softmod
drivers na bazie 5.6 i równiez system zaliczył kilka nieoczekiwanych
restartów. Karta to Radek 9550. Doinstalowałem Rad Linkera i jak na razie
wszystko OK, ale sam jestem ciekaw czy to jakiś bug w sterach czy coś
innego.

Pozdrawiam
Jacek