Re: połączenie przez USB

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 13:20:43 MET DST

Użytkownik "aladin07" <aladin07@go2.pl> napisał w wiadomości
news:d93gih$7p9$1@news.dialog.net.pl...
> ten ktoś jest wpięty do osiedlowej sieci i nie chce mu tam za wiele
> mieszać
> więc doszedłem do wniosku, że podłącze się moim laptopem przez USB
> i w ten sposób uzyskam połączenie
> tylko teraz pytanie czy to w ogóle jest możliwe?
> czy można z windowsa 2000 udostępnić połączenie przez USB?? jeśli tak to
> jak?

> czy zwykły kabel USB wystarcza czy coś więcej jest potrzebne.
> dodam, że w sieci ma nadany IP i nie ma routingu po adresie MAC karty
> sieciowej
> [...]
wg mojego rozeznania to udostępnianie inetu po USB nie jest chyba możliwe
bez zastosowania specjalnych sterowników.

najlepiej chyba kupić albo dongle USB/ethernet albo USB/WiFi.
ponadto z tego co pamiętam to Win 2000 ma troszkę słabą obsługę USB
i trzeba chyba jakieś patche instalować (ale niech powiedzą mądrzejsi)

co do udostępniania łącza sieciowego z kompa, ktory ma IP z puli prywatnej
(192.168.0.x) to nie jest to takie wprost, trzeba trochę pokombinować.

Czarno to widzę skoro zadajesz tak podstawowe pytania, myślę że sobie nie
poradzisz. :/