połączenie przez USB

Autor: aladin07 <aladin07_at_go2.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 12:15:11 MET DST

na pl.comp.networking nic nie znalazłem
bardzo pilnie szukam odpowiedzi na to pytanie bo inaczej będę odcięty od
netu

nie znalazłem żadnej konkretnej odpowiedzi.
chodzi mi o to, że będę u kogoś gościnnie przez parę dni i będę potrzebował
dostępu do netu.
ten ktoś jest wpięty do osiedlowej sieci i nie chce mu tam za wiele mieszać
więc doszedłem do wniosku, że podłącze się moim laptopem przez USB
i w ten sposób uzyskam połączenie
tylko teraz pytanie czy to w ogóle jest możliwe?
czy można z windowsa 2000 udostępnić połączenie przez USB?? jeśli tak to
jak?
czy zwykły kabel USB wystarcza czy coś więcej jest potrzebne.
dodam, że w sieci ma nadany IP i nie ma routingu po adresie MAC karty
sieciowej
więc w tej kwestii nie będę miał problemów, ale odpada instalowanie drugiej
karty sieciowej
w tym desktopie czy coś podobnego
chodzi tylko i wyłącznie o USB
z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam