Re: połączenie przez USB

Autor: aladin07 <aladin07_at_go2.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 13:34:09 MET DST

> wg mojego rozeznania to udostępnianie inetu po USB nie jest chyba możliwe
> bez zastosowania specjalnych sterowników.
>
> najlepiej chyba kupić albo dongle USB/ethernet albo USB/WiFi.
> ponadto z tego co pamiętam to Win 2000 ma troszkę słabą obsługę USB
> i trzeba chyba jakieś patche instalować (ale niech powiedzą mądrzejsi)
>

> co do udostępniania łącza sieciowego z kompa, ktory ma IP z puli prywatnej
> (192.168.0.x) to nie jest to takie wprost, trzeba trochę pokombinować.
>
> Czarno to widzę skoro zadajesz tak podstawowe pytania, myślę że sobie nie
> poradzisz. :/

dlatego pytam :)
teraz w sieci w kilku sklepach i na allegro znalazlem kabel usb netlink
ktory rzekomo
wystarczy do polaczenia dwoch komputerkow w siec.
czy dam rade okaze sie byc moze faktycznie trzeba bedzie pokombinowac,
ale skoro w podobnej sytuacji moge byc pare razy to mi sie w koncu oplaci:)
dalem kiedys rade z maskarada w linuxie choc tez mi sie to wydawalo
niemozliwe
wiec sadze ze po jakims czasie i z tym dam rade :)
pozdrawiam i ewentualnie prosze o jakies porady jak to zrobic, ewentualnie
linki z opisem
tych niezbednych czynnosci
pozdrawiam