Re: NAgrywanie Cd

Autor: <lev_at_k>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 12:31:55 MET DST

Jacek wrote:

> Mam Lite-ON LTR 40125S i po pojawieniu się nowych nośników CD miałem problem
> z nagrywaniem ich z przyzwoitą prędkością.

To jakich nosników Ty uzywasz, że chcesz je palić z /pełną/ prędkoscią
nagrywarki 40x ? No chyba że Verbatimy z nosnikiem od Mitsubishi.. W
innym wypadku raczej "nie szarżuj" bo zaoszczędzisz może z 2 minuty na
nagrywaniu, a zyskasz nieczytelną góra po pół roku płytkę.. BTW -
strategie (a więc i szybkości) zapisu palarki zależą od firmware'u a nie
aplikacji palącej, i są dopasowywane do klasy nośnika (czasem w mniej a
czasem bardziej udany sposób). Jesli chcesz "przyspieszyć Twój sprzet
(oczywiście kosztem jakości otrzymywanych płyt) to raczej zainteresuj
się zmodowanym firmware'em..

> Jak
> najlepiej sobie poradzić teraz - i to możliwie bez piractwa. Może ktoś zna
> przyzwoitą aplikację - może i po polsku - co to działa możliwie dobrze?

Aplikacja raczej ci tu wiele nie przyspieszy (j,w.). Jak lubisz Nero to
nową wersję Express'a możesz dorwać na Allegro już za 15 PLN (legalny
OEM). A z darmowych "zatrudnij" googla - Burnatonce, Deepburner,
BurnrrXP itd. itp. - tylko szukać i ściągać..

> --

Chyba nie masz OE-fixa na bug z delimiterem bez spacji na końcu..

> Jacek Patka
> http://www.jpatka.vip.interia.pl

Pozdrawiam