NAgrywanie Cd

Autor: Jacek <jpatka_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Jun 2005 - 23:24:26 MET DST

Witam!

Mam Lite-ON LTR 40125S i po pojawieniu się nowych nośników CD miałem problem
z nagrywaniem ich z przyzwoitą prędkością. Czasami miałem x30 i to rzadko.
Oczywiście niepoprawne rozpoznawanie nośnika. Do póki nie włożyłem nośnika
to nagrywarka była x40 ale jak zobaczyła CD to już dużo mniej. Zrobiłem
aktualizację biosu nagrywarki, ale mój Nero nie mógł sobie poradzić z tak
poprawioną nagrywarką i nagrywał tylko x24. XP potrafił nagrać dużo
szybciej, ale poza nim nikt tego nie odczytał. Wziąłem nowe Nero6.6.0.14 i
jest super - rakieta, ale to jest demo a pełna wersja kosztuje kupę kasy.
Oczywiście jest tam tez DVD a ja nie nagram przecież DVD więc nie skorzystam
z tego. Doradźcie co najlepiej zrobić z tym fantem. Tylko nie mówcie że
kupić nagrywarke DVD - do tego jużdoszedłem. Przyjdzie czas to kupię. Jak
najlepiej sobie poradzić teraz - i to możliwie bez piractwa. Może ktoś zna
przyzwoitą aplikację - może i po polsku - co to działa możliwie dobrze?

--
Jacek Patka
http://www.jpatka.vip.interia.pl