Re: prawidłowe podłączenie dysków

Autor: cOOba <cooba0_at_op.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 01:23:00 MET DST

"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl>

> kolejność wtyczek na tasiemce do IDE nie ma znaczenia
> o kolejności decydują ustawienia jumperów w urządzeniach.

OK, Pytanie (I hope ostatnie) tylko, czy nie jest tak, że pewne urządzenia
mogą być zezworkowane w jeden i tylko jeden sposób ?
Jak pisałem - chcę dołożyć drugi, stary dysk, który nie ma zworki (albo, jak
mi kiedyś napisano 'jest ona maciupka' - dysk ST3630A Seagate) i muszę tak
manipulować, aby z jednej strony te zworky ;) się ze sobą zgadzały, a z
drugiej strony, żeby urządzenia po takiej, a nie innej zworkologii chciały
wogóle działać.

cOOba