Re: z nidia na ati - problem sam wiem czy drobny.

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 01:25:04 MET DST

Użytkownik "Coen" <starywariat@interia.pl> napisał w wiadomości
news:d91vd8$tfl$1@news.interia.pl...
> Witam!
> anplycie z chipsetem VIA KT880 byla GF4Ti4200, stery usuniete

aha

> jak i innie
> oprogramowanie do nvidii

tzn. co ? Poza driverami przecież wszystek inny soft nvidii jest
kompatybilny ze wszystkimi kartami (nawet DVD-player)

, wlozony zostal Shappire raderon 9550 zmodowany na
> 9600.
> Oto zauwazone nieprawidlowosci:
>
> Aida nie widzi odczytow procesora graficznego;

Bo Aida to staroć i zapewne jeszcze nie "zna" R9550 (nie ma go w jej bazie
danych). Zobacz co powie Everest.

> obsluga biosu wyraznie spowolniona, kazde okno laduje sie kilka sekund;

A to się czasem zdarza (oczywiście niezależne od Windows). Podobno pomagają
jakieś "myki" z wł/wył cachowania biosu grafy, ale tylko o tym słyszałem.

> na rzie to tylko te dwie rzeczy, w grach natomiast karta zachowuje sie
> normalnie, 3d smarkow nie probowalem.

No i o to chodzi. Tak BTW to ta wymina to tylko tak "dla jaj" ? Bo wymiana
GF4200 na R9550 to trochę bez sensu