aktualizacja BIOS w laptopie

Autor: Bernard Wszoła <bernard_at_wszola.pl>
Data: Sat 18 Jun 2005 - 11:22:09 MET DST

Dostałem laptop Acer Travelmate 2001XC, mam na nim zainstalować Windows XP i
jak narazie nie udaję mi się. Próbowałem z płyty i po skopiowaniu instalki
na dysk, za każdym razem jakieś błędy. gdy instaluję go z płyty to wyskakuję
bluescreen z prośbą o aktualizację BIOS ponieważ ACPI nie spełnia standardu
Windows XP. Jak się aktualizuję BIOS w laptopie ? na stronie Acera znalazłem
program WinPhlash do BIOS Phoenix, ale to jest program pod Windows i nie mam
pojęcia jak ma przebiegać ta aktualizacja ponieważ dotychczas aktualizowałem
BIOS spod DOS.