Re: GA-K8NXP-9 - problem z klawiaturą

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 23:28:11 MET DST

BQB wrote:
> Jestem bardzo zadowolony z użytkowania płyt wydanych przez tą firmę.
> Posiadam w chwili obecnej GA-K8NXP-9. Niedawno ją kupiłem podłączyłem i
> zainstalowałem system (XP), jakie moje było ździwienie, gdy podczas
> instalacji systemu, gdzie podaje się nazwy użytkowników nie mogłem nic
> wpisać, myślałem, że klawiatura się odłączyła, ale nie, więc restart, na
> konto administratora system automatycznie się zalogował i w menagerze
> urządzeń klawiatura ma znak wykrzyknika, po zmianie sterowników do
> klawiatury, klawiatura ożyła. Więc myślałem, że wszystko OK, więc
> [...]

No, i to jest właśnie przykład tego, o czym ktoś pisał kilka dni temu.
Post "sponsorowany". Brawo...

Ze swojej strony dodam coś nt. wspomnianych serwisów Gigabyte. Kolejna
wersja BIOSu do moje płyty spowodowała zwis po włączenium który znikał
po wyrwaniu połowy pamięci (pamięć wytestowana na wszytkie strony,
dzaiałała ze wszystkimi wcześniejszymi BIOSami). Już po dwóch tygodniach
od wysłania raportu z zapytaniem do serwisu Gigabyte otrzymałem
fantastyczną odpowiedź. Poradzono mi wgrać poprzedni BIOS. Sam nigdy bym
na to nie wpadł, żeby wgrać działającą werję BIOSu w miejsce
niedziałającej...

Tak wogóle to z produktów Gigabyte jestem zadowolony, ale serwis
techniczny to czysta kompromitacja.