GA-K8NXP-9 - problem z klawiaturą

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 22:01:00 MET DST

Jestem bardzo zadowolony z użytkowania płyt wydanych przez tą firmę. Posiadam w
chwili obecnej GA-K8NXP-9. Niedawno ją kupiłem podłączyłem i zainstalowałem
system (XP), jakie moje było ździwienie, gdy podczas instalacji systemu, gdzie
podaje się nazwy użytkowników nie mogłem nic wpisać, myślałem, że klawiatura się
odłączyła, ale nie, więc restart, na konto administratora system automatycznie
się zalogował i w menagerze urządzeń klawiatura ma znak wykrzyknika, po zmianie
sterowników do klawiatury, klawiatura ożyła. Więc myślałem, że wszystko OK, więc
instaluje kolejne rzeczy i restart i sytuacja się powtarza, nie pomogły inne
sterowniki ani updaty systemu, więc napisałem do gigabyte po polsku
http://tw.giga-byte.com/TechSupport/ServiceCenter.htm i napisałem co się dzieje.
dwa dni później wchodzę na http://ggts.gigabyte.com.tw, żeby sprawdzić czy coś
odpisali i odpisali, żeby wgrać bios
http://ggts.gigabyte.com.tw/FileList/230078/k8nxp-9.f6e i w biosie wyłączyć
obsługę klawiatury i myszy USB. Pomogło. Cieszę się, z tak szybko otrzymanej
odpowiedzi i rozwiązania problemu. Bios ten jak mi napisali, pozwala również na
obsługę procesorów dwu rdzeniowych, nic tylko się cieszyć.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!