Re: GA-K8NXP-9 - problem z klawiaturą

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Sat 18 Jun 2005 - 13:13:43 MET DST

Użytkownik "Bernard" <bernard@earth.net> napisał w wiadomości
news:42b33eef$0$2140$f69f905@mamut2.aster.pl...

> No, i to jest właśnie przykład tego, o czym ktoś pisał kilka dni temu. Post
> "sponsorowany". Brawo...

A zerknij w google jak często reklamuje gigabyte, jestem zadowolony z odpowiedzi
serwisu, mi pomogli rozwiązać problem i tylko o to mi chodziło.

> Ze swojej strony dodam coś nt. wspomnianych serwisów Gigabyte. Kolejna wersja
> BIOSu do moje płyty spowodowała zwis po włączenium który znikał po wyrwaniu
> połowy pamięci (pamięć wytestowana na wszytkie strony, dzaiałała ze wszystkimi
> wcześniejszymi BIOSami). Już po dwóch tygodniach od wysłania raportu z
> zapytaniem do serwisu Gigabyte otrzymałem fantastyczną odpowiedź. Poradzono mi
> wgrać poprzedni BIOS. Sam nigdy bym na to nie wpadł, żeby wgrać działającą
> werję BIOSu w miejsce niedziałającej...
>
> Tak wogóle to z produktów Gigabyte jestem zadowolony, ale serwis techniczny to
> [...]

Miałem kiedyś problem z pamięcią kingstona (333) na płycie GA7N400PRO z biosem
F14 (komp czasem nie wykrywał pamięci przy włączeniu) i napisałem o tym do nich.
Odpisali, że pewnie coś w slotach nie kontaktuje, a ja wróciłem do F13 i
napisałem im, że wszystko działa, to odpowiedzieli mi "To wspaniale" LOL, z
późniejszymi wersjami nie było problemów.

PS. Tnij cytaty OK?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!