Re: 512MB ->1024MB

Autor: LookAss <lookass_at_vp.pl>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 20:21:55 MET DST

Dnia Thu, 16 Jun 2005 20:21:52 +0200, red napisał(a):

> Mozna popadac ze skrajnosci w skrajnosc. Na pewno ogolnie lepszy komfort
> pracy uzyskasz na P3 500MHz, 512RAM i szybkim dysku 7200 ATA133, niz na
> 3GHz, 128RAM i dysku 5400 ATA66.
zgadzam się, co nie zmienia, że wg. mnie właśnie dysk twardy, ram i
procesor należy wymieniać jako elementy dające najlepszego kopa, i cpu
jest tu niezbędne, żeby było całościowo

> To zalezy od zastosowan, a przede wszystkim od funduszy

znowu się zgadzam

>Czasem zanim od razu pchac sie w nowy procesor warto zastanowic sie, czy to aby dysk
> przede wszystkim nas nie spowalnia i czy mala ilosc RAMu nie prowokuje
> go do tego.
> No i jasne, ze warto miec wszystko podobnej klasy.

no właśnie i dlatego należy poprawić to co jest najsłabsze - czasami
to procesor, a czasami ram lub twardy

--
LookAss