Re: 512MB ->1024MB

Autor: moscal moscal <qms.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 18:49:49 MET DST

Darek <no@email.pl> napisał(a):

> Witam,
>
> Czy warto dołożyć dodatkową kostkę 512MB?
> Powoli zaczyna mi nieraz brakować RAMu i zaczynam się poważnie nad tym
> zastanawiać.
> Obecnie mam 512MB w jednej kości.

512? nie warto;p lepiej 1GB dolozyc..
jakos XPek zaczyna chodzic znosniej..
a mam okolo tematowe pytanie czy jest jakis sofcik do zwalniania pamieci po
bibliotekach i innych pozostalosciach, ktore xpek trzyma sobie na wszelki
wypadek? bo po kilkudniowej pracy to zajetosc pamieci wzrasta mi do okolo
1.2GB (swap wylaczony)...i jeszcze cos do monitorowania zajetosci zasobow by
sie przydalo;)