Re: uciszcie go

Autor: zkawa <zkawa_at_o2.pl>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 17:12:13 MET DST

Uzytkownik "T" <trompele@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
news:d8rtph$h4v$1@inews.gazeta.pl...
> Witam.
> Tej moj grat to juz mi mocno na nerwy dziala, w dzien jeszcze ujdzie ale
> wieczorami to mi mozg peka.
> Celeron D 2.4 (nie podkrecany) z boxowym wentylem

Jaka masz plyte? jesli rozpoznaje ja speedfan to zmniejsz obroty na procku i
obserwuj temperature-powinno sie udac sciszyc, jak nie to kup jakis
miedziany radiator i cichy wentylator z regulacja obrotów reczna. ja mam
chlodzenie wodne ale po pierwsze o.c., a po drugie lubie sie z tym grzebac:)

Zobacz tez jak halasuje Ci zasilacz (zatrzymaj kawalkiem papieru
wentylator)-to jest czesto glówny winowajca.

i saphire radeon 9600 pro.

Pasywne u mnie Zalman NB (zloty)

Powodzenia

--