uciszcie go

Autor: T <trompele_at_gazeta.pl>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 16:11:12 MET DST

Witam.
Tej moj grat to juz mi mocno na nerwy dziala, w dzien jeszcze ujdzie ale
wieczorami to mi mozg peka.
Celeron D 2.4 (nie podkrecany) z boxowym wentylem i saphire radeon 9600 pro.
To wlasnie chlodzenie powyzszych dziala mi na nerwy.
Moge przeznaczyc okolo 300zl na ich wyciszenie.
Mysle o pasywnych chlodzeniu zalmana na grafike, a moze lepiej jakies
aktywne ? ale zaznaczam ma byc cicho jak makiem zasial.
Na procka tez cos bym wcisnal , myslalem o pentagramie ale jakos nie ufam
tej firmie, moze tez jakis zalman, czy taki alcu najtanszy styknie ? Cisza
przedewszystkim.
Aha pytanko dodatkowe, chce wlozyc dodatkowo jakiegos cichego wiatraka do
wietrzenia obudowy, jezeli ma byc tylko jeden to lepiej zeby wyciagal
powietrze czy wpychal ?

Pozdrawiam