Re: ostrość Samsunga 753dfx

Autor: Tomasz <tomusiolekWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 17:08:29 MET DST

> Witam.
>
> Jestem posiadaczem monitora Samsung 753dfx. Nie jest wybitnie stary (około 1
> rok) i nie był nadmiernie używany. Nie uderzyłem nim o nic / niczym w niego :-)
> Opisane objawy nie są efektem działania pola magnetycznego, ponieważ było to
> sprawdzane w kilku miejscach oraz na kilku kartach graficznych. Otóż po chwili
> pracy (może 30 minut) obraz na monitorze staje się nieostry. Efekt jest taki, że
> pionowe elemnty na ekranie są narysowane kilka razy. Np. raz jest czarna pinowa
> [...]

Oddałem monitor do fachowca. Zapłaciłem 40 zł za robocizne, 16 zl za scalak na
którym pisze stv9556 z singapuru i 1 zl za jakiś kondensator. Po 2 dniach testów
wygląda na naprawiony, jednak, choć nie jestem tego pewien, chyba nieco stracił
na ostrości. I jeszcze jedno: czy to normalne zachowanie, że tuż po włączeniu
obraz jest dosyć ciemny, i w miarę upływu czasu staje się coraz jaśniejszy ? W
granicach rozsądku oczywiście, nie przeszkadza mi to, bo pewnym czasie "jasność"
się już nie zwiększa, ale chcę wiedzieć.

Tomasz.