Re: Jaka grafika do starego kompa?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 12:37:32 MET DST

> Czasy kiedy sporo grałem dawno odeszły do historii ;-) więc proszę o
> radę. Wymieniłem w bardzo leciwym kompie płytę i procesor na Gigabyte
> GA-7ZX + Duron 850. Została grafika Riva TNT2 Vanta i tu moje pytanie:
> na jaką najlepiej wymienić aby choć trochę dało się pograć? Jasnym
> jest, że wymiana na GF6800 czy R9800XT mija się z celem, ale
> na co warto? Czy w przypadku GeForce2MX różnica będzie
> opłacalna? Na płycie jest AGPx4, a koszt w jakim chciałbym się
> zamknąć to 100-120 zł.

W tej cenie dostaniesz GF2 GTS albo TI. MXy sobie odpusc raczej ;)
Mozna tez pomyslec o jakims Radeonie starszym.

Polecam:

1) zapoznac sie z tabelka:
http://www.benchmark.pl/artykuly/przeglad_procesorow_2002/wstep.html
pamietajac, ze zazwyczaj im wyzej tym drozej ;)

2) jako uzupelnienie przejrzec tabele:
http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie.html

3) porwonac wnioski z najwiekszym krajowym zlomowiskiem internetowym:
http://www.allegro.pl/showcat.php?id=4313

;)

Pozdrawiam,
Vituniu.