Jaka grafika do starego kompa?

Autor: Grzegorz Kapusta <traper_at_cashflow.com.pl_USUN_TO>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 11:23:34 MET DST

Witam,

Czasy kiedy sporo grałem dawno odeszły do historii ;-) więc proszę o radę.
Wymieniłem w bardzo leciwym kompie płytę i procesor na Gigabyte
GA-7ZX + Duron 850. Została grafika Riva TNT2 Vanta i tu moje pytanie:
na jaką najlepiej wymienić aby choć trochę dało się pograć? Jasnym
jest, że wymiana na GF6800 czy R9800XT mija się z celem, ale
na co warto? Czy w przypadku GeForce2MX różnica będzie
opłacalna? Na płycie jest AGPx4, a koszt w jakim chciałbym się
zamknąć to 100-120 zł.

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta