zasilacz do della

Autor: Napoleon Bryl <bryl_nNOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 17:49:40 MET DST

Czy ktos z obecnych moze mi powiedziec gdzei moge dostac zasilacz do Dell'a Optiflex GX 260 N series
Mam takie dwa ustrojstwa w firmie, oba zarzadzaja sytemami druku wielkoformatowego (tak sobie producent wymyslil)
W jednym padl mi zasilacz i maszyna stoi. Przelozylem z drugiej mniej waznej i narazie jakos bangla. Co nie zmienia faktu ze pozostalem bez polotera kolorowego, albo cz-b. Biegam z zasilaczem od jednego do drugiego :P. Firma Dell mnie olala, oddzwaniaja juz 3h i tyle. Sprawa jest pilna.
Myslalem ze da sie zastapic zasilacz zwyklym ATX a tu nici. Bangla tylko ten orginalny. Mam klika kompow i 3 zasilacze luzem, sprawdzilem i nic :( poza tym tak sie zabezpieczyli ze nawet gdyby dzialalo to zwyklego nie wkrece do obudowy i jej nie zamkne (z inneh strony wtykczka i srubki).
Pomocy !!!

pozdr.

Napoleon

ps. Moze ktos ma jakies zanjomosci w Dell'u?
[...]

zasilacz do Dell'a GX

Czy ktos z obecnych moze mi powiedziec gdzei moge dostac zasilacz do
Dell'a Optiplex GX 260 N series
[...]
zwyklego nie wkrece do obudowy i jej nie zamkne (z innej strony