Re: MEMTest i pamięci 400MHz

Autor: Kuba <xhon_at_alfn.pbz.cy>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 14:57:12 MET DST

Użytkownik "wik" <wik@badmail.org> napisał w wiadomości
news:c9670$42b013e3$540a5e71$4283@news.chello.pl
> swietna odpowiedz na zadane pytanie.
> -czy krowa jest laciata?
> -tak, krowa daje mleko.

Otóż nie wiem czego się czepiasz. Zaproponowałem inny soft celem sprawdzenia
RAMu, pominąłem fakt oporów MemTesta bo uważam że jest gówno wart. Ty
oczywiście musisz komuś dowalic, bo taka jest zafajdana mentalność
poniektórych grupowiczów. Znalazł inny soft i działa, Memtesta na bok, to
rozwiązało konieczność testu RAM, bo chyba to miał na celu autor wątka, a
nie latanie za innymi wersjami drętwego programu. EOT

--
Pozdrówka! Kuba Calów
ROT13 GG 5482312