Re: MEMTest i pamięci 400MHz

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 16:04:22 MET DST

Kuba napisał(a):

> Otóż nie wiem czego się czepiasz. Zaproponowałem inny soft celem
> sprawdzenia RAMu, pominąłem fakt oporów MemTesta bo uważam że jest gówno
> wart. Ty oczywiście musisz komuś dowalic, bo taka jest zafajdana
> mentalność poniektórych grupowiczów.

nie unos sie tak, otoz nie chodzi mi o to by komukolwiek dowalic. sam
uzywam zestawu ultimateboot, i polecam go. jednak jacek zapytal o to,
_czy_memtest_nie_radzi_sobie_z_pamieciami_400MHz_.
jak juz zauwazyles owa mentalnosc grupowiczow, to zauwaz jeszcze ze
rozwiazaniem problemu 'nie dziala mi taka konfiguracja' nie jest
stwierdzenie 'a mi ona dziala'.

> Memtesta na bok, to rozwiązało konieczność testu RAM, bo chyba to miał
> na celu autor wątka, a nie latanie za innymi wersjami drętwego programu.

j.w.

> EOT

jesli poczules sie urazony, to przepraszam, nie to bylo celem mojej
wczesniejszej uwagi.
eot