Re: IDE a RAM - długie i pokręcone

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 13:32:16 MET DST

Piotr Wolski w wiadomości <news:42aff855$1@news.home.net.pl> napisał/a:

> Ja jednak ciągle myślę że problem zaczął siepo dołorzeniu ramu, teraz
> pamiętam że komp nie wstał po tej operacji i dopiro zamiana miejscami dwóch
> ramów spowodowała powstanie.

Może to być przypadek, że akurat po dołożeniu ramu któreś urządzenie ide
pada, i takie są objawy.
Niestety nie mam upsa, a wg http://www.jscustompcs.com/power_supply/ pamięć
to dodatkowe 10W. Jak CD się rozpędza bierze więcej prądu niż w stanie
spoczynku (hdd być może też). I wówczas być może zasilanie masz na granicy
możliwości - może się okazać, że te 2 modele chieftec "zjechane" przez chipa
faktycznie nie są za mocne.
Albo oba te czynniki - minimalne niedobory zasilania już "udupiły" któreś
IDE, i stąd takie objawy.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel