Re: [Hipotetycznie] Co mozna ulepszyc / dokupic do zestawu?

Autor: Rafał <tam.gdzie.zwykle_at_w.polsce.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 13:10:48 MET DST

M dnia Wednesday 15 of June 2005 11:39 raczył pisać...:

> [ Pytanie czysto teoretyczne, ale zalozmy np ze mam niedlugo urodziny
> [ i
> chcialbym sobie cos sprawic ;)]

A ile kasy masz na to? To jest pytanie podstawowe :)

> Co w najwiekszym stopniu zwiekszyloby wydajnosc ponizszego zestawu pod
> katem wymagajacych gier (i ogolnej wydajnosci systemu ) w warunkach
> wzglednego obciazenia, np FireFox z otwartymi 50 tabami,
> rozpakowywanie
> 2gb archiwum zip, emule itp. ?

Pamięć.

> Samsung 80GB SP0812N (Windows widzi go jako SCSI, pracuje w ata100)
  ^^^^^^^
A fe...

Na Twoim miejscu ładowałbym w dysk i pamięć. I na pewno dysk innej marki
niż szajsung. Co do pamięci - może opylić te 2x256 i kupić 2x512?

Też mam dysk 80GB (co prawda Seagate), ale gdyby nie nagrywara DVD to
bym musiał dokupić coś większego bo najnormalniej w świecie nie starcza
mi miejsca na nim.
To samo z pamięcią. Odpalam AA czy LOMACa i widzę przycięcia...
Tak więc sam musisz wybrać co ważniejsze.

Pozdrawiam
Rafał