Re: Wentylator do Athlon 2500+ Barton

Autor: Rafał <tam.gdzie.zwykle_at_w.polsce.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 13:12:44 MET DST

Darek dnia Wednesday 15 of June 2005 13:06 raczył pisać...:

> Witam,
>
> Jaki CICHY wentylator byście polecili do tego procka?

Najtaniej to chyba Spire Whisperrock IV? Mam od... roku i chodzi do tej
pory bezproblemowo (nie licząc małego czyszczenia po roku). Wydajność
przyzwoita, temperatura w grnaicach 42^C przy normalnej pogodzie (mam
okno od południa i w upały przygrzewa mi zdecydowanie mocniej).

Gdybym miał więcej kasy, pewnie fundnąłbym sobie jakiegoś Pentagrama
chyba.

Pozdrawiam
Rafał