Re: acer aspire 3000 czy travelmate 2304 WLMi [czyli co wybrać Celeron M czy Sempron 2800 mobile?]

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 22:26:52 MET DST

Jaculek napisał(a):

> [...]
> korzystanie z zasilacza], nie jest to najwazniejszy parametr, natomiast
> wazne jest by był w miarę wydajny i przy tym nie hałasował na okrągło
> jak wściekły....
> Już zdecydowałem, że na moje potrzeby wystarczy oferta Acer'a tylko mam
> dylemat co do wersji:
> - na rzecz lini travelmate przemawia intelowski Celeron M 350 lub
> następne [360,370] jednak to trochę "wolnawe" procki
> natomiast skok na AMD sempron 2800+ to pewne ryzyko. boję się po
> pierwsze jego skłonnosci do wysokiej emisji ciepła jak i
> po drugie do zastosowanych rozwiązań [chip SIS etc]

"wysoka emisja ciepła"? A skąd to twierdzenie jak ten Sempron wydziela
ciepło na poziomie 25 W? To jest wysoka emisja? Chyba żartujesz

> Miałem kiedyś SIS'a i już go nie mam.... w desktopie [jak dobrze !!!]

Ja używam od dwóch lat SIS do Pentium IV 2,4 GHZ na FSB533 (płyta Asusa
P4S8X) i bardzo sobie chwalę ten chipset

> Co do wydajności semprona 2800+ mam b.dobre zdanie, mam takiego w
> stacjonarce i bardzo sobie chwale, ale desktop to jedno a laptop to
> drugie. Co podpowiadacie?

Sempron zdecydowanie

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk