Re: wentylator na karte graficzną-prośba

Autor: Jakub Szułakiewicz <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 22:15:18 MET DST

paweł napisał(a):
> Witam
> Z góry sorry ze zasmiecanie forum prostymi z pozoru pytaniami, ale mam
> pewien problem, moze ktos bedzie umiał pomóc. Mianowicie padł wentylator na
> karcie graficznej, kupiłem nowy taki z trzema przewodami i chciałem go
> podłączyc do płyty głównej i jest taka kwestia ze na płycie są trzy takie
> gniazda dwa pod wentylatory od procesora i płyty gównej i ten trzeci wolny,
> i sprawa wygalda tak ze ten mój nowy wentylator chodzi po tymi dwoma
> gniazdami, a na tym trzecim wolnym ani rusz hmm. I w związku z tym moje
> [...]

Może to głupie, ale jesteś pewien, że to jest gniazdo zasilania
wiatraka? Czy też po prostu 3 piny wystawały z płyty głównej i
podłączyłeś tam wentylator bo pasował?

Jeżeli tak, to sprawdź jeszcze w instrukcji płyty gływnej (nie
napisałeś, jaki model), ale to gniazdo powinno działać bez żadnych
dodatkowych zabiegów...

Jeżeli nadal nie działa, to pozostaje ci jeszcze przejściówka na molex'a...

--
Yakhub