wentylator na karte graficzną-prośba

Autor: paweł <piotr.misio_at_interia.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 20:34:36 MET DST

Witam
Z góry sorry ze zasmiecanie forum prostymi z pozoru pytaniami, ale mam
pewien problem, moze ktos bedzie umiał pomóc. Mianowicie padł wentylator na
karcie graficznej, kupiłem nowy taki z trzema przewodami i chciałem go
podłączyc do płyty głównej i jest taka kwestia ze na płycie są trzy takie
gniazda dwa pod wentylatory od procesora i płyty gównej i ten trzeci wolny,
i sprawa wygalda tak ze ten mój nowy wentylator chodzi po tymi dwoma
gniazdami, a na tym trzecim wolnym ani rusz hmm. I w związku z tym moje
pytanie, co to moze byc, jak mozna temu zaradzic czy to gniazdo moze trzeba
jakos zainstalowac, skonfigurowac hmm. Moze ktos potrafi mi pomóc.
Z góry dzieki za pomoc
Pozdrawiam Paweł
p.s