Re: Amilo L7300 dla polaczków

Autor: panam <panam.nospam_at_poczta.fm>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 21:30:49 MET DST

Użytkownik "SzerszeN" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:d8ls14$eg$1@opal.futuro.pl...

> a i owszem, ale bez przesady, jesli naprawde nastawiasz sie na prace
> na aku, to jakikolwiek by on nie byl prosi sie o druga sztuke w
> zapasie, no

zgoda, ale to musi być swiadoma decyzja

> chyba ze stac cie na kilka kpln aby kupic laptopa ktory posmiga ze
> 4h bez pradu
>
> pewnie by nie przeszedl, ale z innego powodu, tam jest troche inna
> relacja cen do zarobkow, a takie aku robia standardowo, a nie tylko
> na polski rynek, w specyfikacji na stronie jest do znalezienia bez
> problemu, pozwala to obnizyc koszty i uczynic sprzed dostepniejszym
> dla mniej zamoznego uzytkownika

podaj mi link, bo tutaj
http://www.vobis.pl/_index.php?a=jp&symbol=873088&parent=23 tego nie
ma, w gablocie nie było a sprzedawca nie wiedział!

i jeszcze jedno - wyłączenie odpowiedzialności:
"Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane
techniczne nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ewentualne błędne
opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku
wątpliwości prosimy o kontakt z handlowcem przed podjęciem decyzji o
zakupie."

> jestem, chocby z tego powodu ze na aku masz tylko pol roku
> gwarancji, i jest to cos, co lubi padac, szczegolnie jak ktos
> zapomina o rozladowaniu i ladowaniu aku przynajmniej raz w tygodniu,
> tak na wszelki wypadek, aby sobie popracowal, a niestety spora czesc
> uzytkownikow laptopow, zasuwa na zasilaczach i po kilku miesiacach
> aku jest do smieci

dzięki za wskazówkę

> no coz, pewnie i nie warto, tylko skoro tak skrupulatnie wybierales
> te komputerki, czemu przyoszczedziles te 600 zeta?

to znalazłem po fakcie, jak mnie wq zakupem 2 baterii!

> szczerze powiedziawszy wolalbym zainwestowac ta kaske i miec
> normalne pentium a nie celka i czytnik kart

ja też, stąd mój post aby inni grupowicze mogli się zastanowić

pzdr