windows 2k + drukarka + zle ustawienia papieru

Autor: Stanisław C. <stasiek_at_vp.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 21:26:35 MET DST

witam

w windowsie 2000 jak sie ustawia rozmiar papieru?
chce ustawic rozmiar recznie - sam wpisac wartosci, da sie takie cos? w
pomocy pisze ze potrzebne sa specjalne uprawnienia i tylko tyle.

mam drukarke iglowa i papier z dziurkami, troche za daleko mi wyjezdza i
nie wiem jak to ustawic.
czy to trzeba w windowsie wlasnie, czy poprzez wgranie odpowiednich
ustawien za pomoca programu setup dolaczonego do drukarki?

z gory dziekuje za sugestie

pozdrawiam
Stach