Re: Amilo L7300 dla polaczków

Autor: SzerszeN <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 09:04:48 MET DST

panam napisał(a):

> zgoda, ale to musi być swiadoma decyzja

jasne, ale do takiej decyzji nalezy sie przygotowac

> podaj mi link, bo tutaj

no coz, ja jakbym polegal ylko na stronach sklepow, pewnie tez mialbym
pretensje do calego swiata, a strona producenta to pies?
sciagnolem sobie z niej instrukcje do tego modelu w pdf'ie i jak wol tam
stoi ze sa robione do nich 2 rodzaje baterii 4 i 8 komorowe na 1.5 i na
2.5 godziny

> prosimy o kontakt z handlowcem przed podjęciem decyzji o zakupie."

skontaktowales sie?
dopytales sie jaka tam jest bateria?

> dzięki za wskazówkę

nie ma za co ;)
to sie tyczy wszystkich akumulatorow, gdziekolwiek bys ich nie wsadzal
aku musi pracowac, musi byc rozladowywany i ladowany

a najwazniejsze jest to ze jesli zostawiasz go na dluzszy czas to musi
byc naladowany na full, pozostawienie aku rozladowanego na
kilkamiesiecy, skonczy sie zapewne jego zezlomowaniem

> to znalazłem po fakcie, jak mnie wq zakupem 2 baterii!

znaczy sie kiepsko przygotowales sie do zakupow :)

> ja też, stąd mój post aby inni grupowicze mogli się zastanowić

no coz, pozostaje ci ewentualnie spieniezyc 7300
dolozyc cene baterii i kupic tamten :)
jak znajdziesz jelonka to i nawet na tym zarobisz