Re: Pamieci

Autor: Włodzimierz Krześniak <w_krzesniak_usun_to_at_tlen.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 20:40:49 MET DST

Dnia Tue, 14 Jun 2005 18:37:49 +0200, Jolly Roger napisał(a):

> Czy zamierzasz kupić drugą kartę i połączyć je w SLI?
Zdecydowanie tak, ale nie w tej rundzie zakupow. Po prostu nie wyrobie sie
finansowo.

> Dodatkowo Gigabyte nie za
> bardzo nadaje się do mocnego podkręcania procesora Venice 3000+. Coś
> mi się wydaje, że plyta DFI na nForce4 Ultra (ew. na nForce4 SLI)
> będzie lepszym pomysłem. Pod względem podkręcania DFI jest
> zdecydowanie przed gigabyte.
Generalnie w sklepie w ktorym zamierzalem dokonac zakupow sa plyty
nastepujacych producentow: Abit, Asrock, Asus, Epox, Gigabyte, Microstar.
Co z tych bylo by ok dla Venice?

DFI... 600 PLN no i kupowac oddzielnie. Podobno ten dodatkowy panel
dzwiekowy jest marnej jakosci. Ale mam starego SB Live! na PCI...

> No i dlaczego wygraleś kartę 6800GT marki gigabyte, jeżeli MSI oferuje
> to samo a jest o ponad 100 zł taniej?
Nie wiem czemu. Chyba jakies chwilowe zacmienie. Oczywiscie wezme tansza.

> Chłodzenie do procka jest OK.
Chociaz to :)

Pozdrawiam,
Wlodzimierz Krzesniak