Re: Kolejnosc literek dyskow w windowsie/bios - jak?

Autor: digitnow <digitnow_at_hotmail.com>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 20:45:35 MET DST

Użytkownik "Piter" <temp-spam@o2.pl> napisał w wiadomości
news:d8n51r$fr7$1@pyro.tvk.wroc.pl...

> nie bawiłem się sata ale to mi wygląda jakby sata był albo odpęty w w
> kazdym razie nie widoczny. może jest tam jakaś opcja bootowania pierw z
> sata

Póki co problem rozwiazalem w nastepujacy sposób:

Usunalem stary dysk z biosu ale pozostawilem podpiety do komputera
fizycznie, windows xp wykrywa go i ustawia na pozycji "za" moim dyskiem
sata. Jedyny problem to ten ze w menadzerze urzadzen musialem ustawic
wymuszony tryb udma-5 - utra 100 bo inaczej chodzil jako jakis mutiword dma
2 (transfery 10x mniejsze niz w ultra5).

Niby wszystko ok ale wydaje mi sie to sposobem "na sile", chcialbym jakos
normalnie by to chodzilo (w biosie tez)...