Re: Pamieci

Autor: Jolly Roger <NOSPAMmach82_xl_at_wp.plNOSPAM>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 19:10:51 MET DST

Dnia Tue, 14 Jun 2005 20:40:49 +0200, Włodzimierz Krześniak
napisał(a):

> Zdecydowanie tak, ale nie w tej rundzie zakupow. Po prostu nie wyrobie sie
> finansowo.
No to trzeba brać płytkę z SLI

> Generalnie w sklepie w ktorym zamierzalem dokonac zakupow sa plyty
> nastepujacych producentow: Abit, Asrock, Asus, Epox, Gigabyte, Microstar.
> Co z tych bylo by ok dla Venice?
Każda z tych płytek będzie OK dla Venice. Chodzi jednak o to aby
wykorzystać jego pełne potencjał (tzn. 1.8GHz@2.7GHz), co wymaga
płytki która będzie dzialała na FSB 300MHz. Ogólnie rzecz biorąc
najlepiej sprawdzą się płytki na nForce 4 Ultra/SLI dobrej marki do
podkręcania, tzn. DFI, MSI, Abit, Epox, Asus. Gigabyte ujdzie w tłoku,
za to Asrock odpada.

> DFI... 600 PLN no i kupowac oddzielnie. Podobno ten dodatkowy panel
> dzwiekowy jest marnej jakosci. Ale mam starego SB Live! na PCI...
A kto mówi że musisz kupować w sklepie znak.pl? Na pewno znajdzie się
tańszy sklep (proline, esc, apollo). O jakość obsługi nie ma się co
martwić.
Co do DFI - kosztuje ona 600zł, ale jest to na cena za genialne
możliwości podkręcenia porcesora. Dodatkowo się płaci za bardzo wysoką
jakość i dobre wyposażenie.
Co do dźwięku na płycie, to jest on porównywalnej klasy co SB Live!

> Nie wiem czemu. Chyba jakies chwilowe zacmienie. Oczywiscie wezme tansza.
 No i tak trzymać

> Chociaz to :)
Ano :)

> Pozdrawiam,