Re: Jaka nagrywarka za stajni LG ?

Autor: <lev_at_k>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 15:29:44 MET DST

zuko / Shark von Cygnus wrote:

> Czy te nagrywarki mają możliwość regulacji prędkości odczytu płyt
> CD/DVD?
>
> Tak, cobym mógł sobie wrzucić płytkę DVD z mp3 do czytnika, prędkość
> odczytu ustawić na 1x i delektować się muzyką w ciszy, a nie przy
> wyjącym napędzie...

Każda palarka to ma - programowo (np. Nero DriveSpeed pod Win, hdparm
pod Linux). Z reguły przy "skręceniu" predkości tylko o połowę jest juz
bardzo cicho..

> Kiedyś TEAC 32x miał coś takiego, nie wiem jak to jest teraz...

Mój DVD-ROM LG też ma taki hardware'owy "ersatz" redukcji predkości
odczytu CD, ale to czysty bajer. Soft jest do tego dużo lepszy i daje
większe mozliwości.

Pozdrawiam