Re: celeron a celeron D

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 15:34:33 MET DST

W dniu Tue, 14 Jun 2005 00:24:13 +0200, osoba określana zwykle jako
>hm?
>znowu mnie cos ominelo?
>gdzies o tym ktos napisal?
>
>a moze - chodzi o systemy nienapisane dla 2ch procesorow?
>przeciez to system decyduje, na co ma isc moc (ktorego) procesora...
>
>no chyba ze chodzi o fakt ze czesc czasu procesora (robiaca za drugi
>procesor) zajmuje sie tym co sie dzieje w tle i zostaje mniej GHz...

Ale właśnie o to chodzi, że to nie są dwa procesory. I dlatego dobrze
się sprawują wykonując dwa wątki tego samego procesu. Jednak wykonywanie
dwu różnych procesów i tak wymusza zmiany kontekstów, więc oba procesy
nie będą wykonywać się jednocześnie. (albo coś pomieszałem, ale z
grubsza coś w ten deseń).

--
  Kruk@ -\                   | Liczby  zmiennoprzecinkowe  nigdy nie są ni-
          }-> epsilon.eu.org | czemu równe(Gotar)