Re: Jaka nagrywarka za stajni LG ?

Autor: zuko / Shark von Cygnus <sharkMAUPApost.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 15:07:40 MET DST

On Tue, 14 Jun 2005 14:52:50 +0200, zuko / Shark von Cygnus
<sharkMAUPApost.pl> wrote:

>Witam,
>
>Planuję zakup nagrywarki DVD, koniecznie z obsługą DVD-RAM. Z tego co
>wiem, tylko LG oferują taką możliwość.
>
>Którą nagrywarkę ze stajni LG oceniacie najlepiej? Nie zależy mi na
>prędkościach typu 16x, bardziej na jakości. Może starsze modele, mimo
>że wolniejsze, lepiej sprawują się od tych najszybszych nowości?
>
>Proszę o poradę. Dziękuję z góry :)

Jeszcze coś...

Czy te nagrywarki mają możliwość regulacji prędkości odczytu płyt
CD/DVD?

Tak, cobym mógł sobie wrzucić płytkę DVD z mp3 do czytnika, prędkość
odczytu ustawić na 1x i delektować się muzyką w ciszy, a nie przy
wyjącym napędzie...

Kiedyś TEAC 32x miał coś takiego, nie wiem jak to jest teraz...

--
żuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark maupa post.pl